úterý 1. března 2016

Nová armádní kalamita: milenci držící se za ruce!

Víte, co mě poslední dobou strašně sere? Milenci… Né, že bych jim záviděl to, jak spolu jsou, ale vadí mi to jejich držení se za ruce. Kurva! Není to prostě normální. Proč? Protože to některé páry s tím držením se za ruce těžce přehání. Nedávno jsem měl volný den. Zašel jsem si do obchoďáku podívat se, po čem moje peněženka zase dostane infarkt. Samozřejmě nejsem jediný, kdo má volno, takže to tam je úplně zamrdáno lidmi. Tak se tam tak rozhlížím, chodím sem a tam. Najednou jde proti mě pár, který se drží za ruce. Roztažení jdou přes celou uličku hrdě ukazující, jaký jsou pár.




Jdou přímo ke mě a já čekám, že se na chvilku odtrhnou, abychom se samozřejmě nesrazili. A co se do prdele nestane? Oni se neodtrhnou a já srazím týpka, co držel tu borku za ruku. Samozřejmě, že si ten čurák neodpustil “Dávejte pozor!”. To jako kurva jak? Když zaberou celou uličku? Jako fakt, tohle není do piče normální!

Ono by se jim něco stalo, kdyby se na chvilku oddělili? Oni by se snad rozešli nebo co? Jako je to fajn, že se mají rádi a že se našli, ale odsaď pocaď! Prostě měli udělat prostor, aby se kolem nich dalo aspoň projít. Otázkou zůstává, co bude dál? Co budou takoví lidé dělat dál. Šukat přímo uprostřed obchodního centra, a když jim někdo něco řekne, tak se naserou? Nebo to budou všichni ignorovat a budou tomu říkat, že je to výchovné, bla, bla, bla…?

Co se týče takového vyjadřování lásky v gay komunitě, je to různé. Nejprve záleží na člověku, zda se chce vyjadřovat nebo ne. Pokud ano, tak je ještě důležité, kde žije. Samozřejmě pokud žiješ v Praze, tak vyhráváš. Ostatně jako u všeho v téhle naší zemi. V Praze příliš lidé neřeší, jestli se kluk líbá na veřejnosti s klukem. Co se týče druhého největšího města, tak moc nemám zkušenosti, jak to chodí zde. V Ostravě to máme samozřejmě jako v ostatních menších městech. Pokud se homosexuálové drží za ruce nebo projevují jinou formu lásky, tak se na ně všichni dívají. Většinou si na to u nás troufly jenom lesby, co jsem tak vypozoroval. Gayové si na to tady zatím moc netroufají. Hold tomu nevěříme, ale přesto jsme stále pozadu…

Žádné komentáře:

Okomentovat