pondělí 29. února 2016

Můj Ex utekl z Opavy!

Hele lidi, o mě se většinou říká, že jsem mírumilovná osoba, ale tohle mě opravdu sere! O Vánocích mě přepadla moudrost a dospělost, ale nejspíše tahle kombinace byla ve výsledku tupost. Přidal jsem si zpátky do přátel na Facebooku svého Ex, který dostal pracovní název “Historik”. Jak je už zřejmé, studuje (asi stále) historii na univerzitě. S Historikem jsem prožil fajn chvíle. Jenže všichni, kteří studují tohle zaměření, jsou pošahanci a on není výjimkou. Možná by mohl být i jejich king.




Náš vztah začal někdy v létě. Všechno se zdálo být úplně ultra mega super truper. Jenže mě přitom podváděl s jeho bývalým. Samozřejmě, že jsem se všechno dozvěděl až později. Sešel jsem se s ním na kafčo a to, co jsem se dozvěděl, bylo naprosto šílené. Měl jsem chuť ho vzít, obrátit a otřít mu hlavu o nějaké hovno. Ve skutečnosti se se mnou chtěl rozejít mnohem dříve, než to udělal. V ten den nám totiž umřel pes a měl strach, že se utopím v Ostravici, kde zrovna byla voda ani ne po kolena. Takže náhradní program místo rozchodu byla schůzka s kámoškami jeho bývalého přítele. Musel jsem tam vypadat jako naprostý a totální dement. Já jsem o tom čurákovi říkal, jak ho mám rád, jak je ta obludnost pěkná atd. Co si ty holky asi myslely? No, že jsem asi vypadl z balkónu, kde Kim Čong mává svým zdegenerovaným fanouškům.


Když jsem si ho zpátky přidal do přátel po Vánocích, samozřejmě, že nechyběla otázka z jeho strany: “Proč sis mě zase přidal?”. Vysvětlil jsem mu to stejně jako vám. A co na to on? “Vskutku? To mě těší. Už jsem ti na to chtěl napsat, jestli ses někde praštil do hlavy.” Jakmile jsem to uviděl, tak první věc byla: „To si snad ten zkurvený čurák ze mě dělá prdel, ne?“ Měl jsem chuť vybuchnout, ale vzpomněl jsem si na svoji kamarádku Poníkovou. Co by ona udělala. No rozhodně by to nechala být a kráčela dál budoucností.


Historik se ale nedal. Po pár dnech mi napsal znovu s tím, že mi poslal odkaz na nějaké komiksy. Taky dodal to, že jsem byl na něj minule zlý. Jo trochu byl, ale nezasloužil si to? Taky mi vytknul, že jsem byl odměřený. Nenechal jsem si to líbit a poslal mu seznam věcí, které mě dráždí. Načež mi argumentoval tím, že jeho poznámku “Už jsem ti na to chtěl napsat, jestli ses někde praštil do hlavy.” jsem si prý zasloužil. Jenže, demente, něco ti uniklo… JE TO MŮJ PROFIL NA FACEBOOKU! Takže, ty píčo… Tam mohu mít, koho chci… Po pár slovech jsem ho začal ignorovat.


Takže tohle jsou moje aktuální problémy, které se naskytly v mém životě. Že já jsem neposlechl svoji kamarádku Marietu a nedal na její radu, že si se zkurveným historikem nemám nic začínat…

Žádné komentáře:

Okomentovat