sobota 12. března 2016

Čupkárna

Dnes vám povím o jednom místě v Ostravě, které je sice veřejné, ale plné tajemství. Některé vás tohle tajemství překvapí, některé možná i bude šokovat a někteří z něho budou naprosto zhnuseni. Seberte se panebože! Řeč bude o koupališti a vodním světě Čapkárna, kterému říkám Čupkárna.

Vodní svět má několik sekcí. Mezi ně patří například již zmíněné koupaliště, finská sauna či parní svět nebo lázeňské centrum. Většina samostatně oddělených částí mají svoji provozní dobu pro určitou sortu lidí a tady to kurva nastává. Když je zrovna den mužů, tak hádejte, která skupina bude mít největší účast. Buzny! A další otázka za milion. Co tam asi hledají? Sex! 

Ano, občas tam přijde nějaký chlápek, který buď nic nechce a všichni se na něho koukají nebo tam jednou zabloudí i heterák. Přijde, podívá se, pochopí, otočí se, odejde a to na forever.
Taky tam chodí i takoví ti bisexuálové - nebisexuálové, kteří mrdají kluky každou sobotu, ale jinak jsou si jistí, že jsou na holky. Takové čuráky nemám rád. 

Abych vám ještě více přiblížil toto místo, povím vám o svojí první návštěvě. Šel jsem do parních lázní. Předtím jsem slyšel nějaké zvěsti o tom, že tohle místo je o mnohem horší než padesát odstínu šedi. Když jsem vešel do zvlášť oddělené místnosti, kde jsem se musel přihlásit čipem, obrátil jsem se na paní, která seděla v koutě v bílém “cute” ohozu, jestli neví, kde co je, že jsem zde prvně.

Paní mě s nadšením začala provádět. Otevírala jednu místnost za druhou a pokaždé zařvala “A ZDE MÁME…!!!!!!” Až jsme došli k horkému vzduchu, kde otevřela dveře, a spatřili jsme čtyři týpky v sobě, kteří si to dam rozdávali. Začal jsem se úplně chlamat, jako bych se měl posrat. Baba samozřejmě po nich začala řvát, ale nevykázala je. Proč? Dobrá otázka. Možná proto, že to byli stálá klientela. Při další návštěvě jsem je tam viděl znovu ve stejné anální pozici. 


Hlavně zamrdaná stará klientela prachy přináší. 

Žádné komentáře:

Okomentovat